У зв’язку з тим, що все у більшої кількості учасників нашої славної ліги виникає питання, чим займаються члени КДК і з якого дуба вони упали, Контрольно-дисциплінарний комітет КФЛЛ вирішив трішки прояснити принципи та систему своєї роботи, а заодно і допомогти командам більш плідно взаємодіяти з цим, так би мовити, органом. Отже…

 

ЯКІ ІНЦИДЕНТИ РОЗГЛЯДАЄ КДК КФЛЛ?

1. Усі прояви неспортивної поведінки, помічені або не помічені/оцінені або не оцінені арбітром під час гри за наявності відповідного запису в протоколі матчу або письмового звернення офіційного представника команди. Сюди входять:

– Плювки, систематична нецензурщина, вихід на поле в явному стані алкогольного сп’яніння (за винятком арбітрів), відверто аморальна поведінка на полі, спроба фізичного тиску на рефері та інших учасників матчу.

– “Неігрові” удари суперника – рукою, ногою, іншою частиною тіла, древком бокового прапорця, шампуром чи іншим предметом. При цьому зауважимо: якщо гравці лише трішки поштовхались без особливого ентузіазму, і суддя втримав ситуацію під контролем, обмежившись попередженнями, то зазвичай КДК такі інциденти не розглядає.

– Расизм та інші форми нетерпимості. Зараз серйозно – у лізі є команда “Інтер”, для котрої це питання важливе, і КДК буде розглядати подібні інциденти з усією суворістю. Звертаємось до команд: якщо у вас є люди, котрих при виді темношкірих людей різко тягне поухати чи їм просто-таки просяться на язик варіації слова “чорний”, то краще таких відсилати назад у печери. Щоб всім було зрозуміло: назвав суперника мудаком – це свідчення вашого рівня культури та емоційності, назвав суперника чорним, білим, жовтим мудаком – це дискваліфікація.

2. Усі прямі червоні картки, крім стандартних фолів останньої надії.

3. Грубі фоли з ризиком нанесення травми (або, власне, з нанесенням травми), котрі суддя не помітив, але за умови відповідного запису в протоколі матчу з боку представника команди або письмового звернення офіційного представника.

 

ЯК ДОВГО КДК РОЗГЛЯДАЄ СПРАВИ?

Регламент не передбачає чітко визначених строків тривалості розгляду справ. У цьому питанні КДК буде керуватись здоровим глуздом і непереборною тягою до справедливості. Однак треба розуміти, що його члени – не раби ліги, котрі кидатимуть всі справи, щоб терміново розглянути, як умовний гравець Рубанов зробив ай-я-яй умовному гравцю Алієву (тут і далі прізвища – вигадані, всі збіги – випадкові).

 

ЩО Ж ТОДІ ОЗНАЧАЄ ПРОПИСАНИЙ У РЕГЛАМЕНТІ ДЕДЛАЙН – ЧЕТВЕР, 20:00?

Хочемо наголосити, що це дедлайн для винесення дискваліфікацій, а не для розгляду справ. Тобто це означає, що покарання, винесені після цього терміну, просто переносяться на наступний тур. Приклад: умовний гравець Бондар у 1-му турі традиційно відзначився неспортивною поведінкою, котра не була помічена арбітром; КДК у четвер о 19:59 прийняв рішення про 2-матчеву дискваліфікацію – Бондар пропускає 2-й та 3-й тури. Якщо ж КДК прийняв рішення о 20:01 – Бондар пропускає 3-й та 4-й тури, а в 2-му спокійно може награвати на ще одну дискваліфікацію (якщо, скажімо, він у 2-му турі отримає червону картку, то пропустить 3-й, 4-й і 5-й тури).

 

ЩО ТАКЕ ПИСЬМОВЕ ЗВЕРНЕННЯ ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА КОМАНДИ І ЯК ВОНО ВИГЛЯДАЄ?

Офіційний представник, вказаний у заявці команди на сайті ліги, у довільній формі може звернутись до КДК за адресою kdk_kfll@ukr.net. У зверненні повинні бути наступні речі:

1. Стислий, але чіткий опис інциденту.

2. Пояснення, чому запис про інцидент не був зроблений у протоколі матчу.

3. Точна хвилина інциденту у відеозаписі матчу, викладеному на каналі КФЛЛ у Youtube. Наголошуємо – саме точна хвилина і саме на відео, а не приблизна хвилина самого матчу чи “ну, десь там у другому таймі”.

4. Якщо інцидент відбувся не на футбольному полі під час гри (тобто у відео міг не потрапити) – потрібно вказати щонайменше трьох свідків, мінімум один з яких повинен бути не з вашої команди.

 

ЧИ Є ДЕДЛАЙН ДЛЯ ПИСЬМОВИХ ЗВЕРНЕНЬ?

Письмові звернення приймаються не пізніше 24 годин з моменту публікації відео відповідного матчу на каналі КФЛЛ в Youtube. У випадках інцидентів, котрі відбулись не на футбольному полі під час гри, крайній строк – 48 годин після закінчення матчу.

 

ЧИ МОЖЕ КДК РОЗГЛЯДАТИ ІНЦИДЕНТИ ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ?

Може. Чому б і ні – коли є час та натхнення?.. Однак існує просте правило: є запис у протоколі чи письмове звернення – КДК обов’язково розгляне відповідний інцидент; у інших випадках – претензії не приймаються.

 

ДЕ І КОМУ ЧЛЕНИ КДК БУДУТЬ ПОЯСНЮВАТИ СВОЇ РІШЕННЯ?

Ніде і нікому. КДК – абсолютно незалежний орган, котрий не зобов’язаний звітувати на гостьовій чи особливо активним членам нашої ліги, включно з виконкомом. Інформація про те, хто за що голосував, не оприлюднюється. Утім, звісно, члени КДК вільні в своєму праві обговорювати будь-які питання з учасниками КФЛЛ будь-де і будь-коли у приватному порядку.

 

© КФД КФЛЛ